اجاره خودرو فورد
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو فورد

شرکت خودروسازی فورد، یادآور 5،183 مدل 2017 فورد و اجاره خودرو در ایالات متحده است، زیرا آنها در معرض خطر از دست دادن ناگهانی قدرت موتور در هنگام رانندگی هستند.

فورد گفت، وسایل نقلیه به یاد ماندنی با یک موتور گاز 2.0 لیتری و انتقال 6F35 مجهز شده است که ممکن است مبدل های گشتاور را با دنده های ناقص جوش داده شود.
“در خودروهای آسیب دیده اگر ستون های جوش داده شده جدا شوند، مبدل گشتاور از طریق اتصال موتور به موتور اجاره ماشین از بین می رود،” این شرکت در اعلامیه منتشر شده در مورد فراخوانی توضیح داد. “این می تواند در هنگام رانندگی بدون هشدار در هنگام رانندگی، از دست دادن قدرت موتور جلوگیری کند، که ممکن است کرایه ماشین خطر سقوط را افزایش دهد.”


اجاره ماشین


با این وجود فرمان های قدرت، ترمزهای قدرت، عملکرد الکتریکی و سیستم های محدود کننده خودرو همچنان به کار خود ادامه خواهند داد. علاوه بر این، عملکرد پارک انتقال نیز تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.فورد خاطر نشان کرد که رنت ماشین از هر گونه حادثه یا صدماتی که به این موضوع مرتبط است اطلاع ندارد.رفع مشکل، فروشندگان فورد مبدل های گشتاور را جایگزین خواهند کرد. برای این سرویس اجاره اتومبیل هزینه ای نخواهیم داشت.

فورد همچنین علاوه بر خودروهای موجود در ایالات متحده، 32 خودرو در مناطق فدرال و همچنین 687 در کانادا و 12 در مکزیک برای همین مشکل یاد می کند. شماره مرجع فورد برای این یادآوری 17S16 است.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: